Kondomeriet

Butikken ligger i en ærverdig bygård fra 1858, og hensynet til arkitekturen har vært avgjørende i prosessen. Samtidig skulle interiøret speile Kondomeriets visuelle univers, en leken kombinasjon av det sensuelle, grafiske og friske.




Butikken på Karl Johan får nytt liv.
Vi utvikler et interiør som fremhever både merkevaren og kundeopplevelsen.


Målet har vært å videreføre og forsterke Kondomeriets visuelle identitet gjennom interiøret, med fokus på tydelig vareeksponering, trygge rammer og en leken, men stilren atmosfære.
Vi gleder oss til å se det ferdige resultatet realiseres veldig snart.






Vi tilfører organiske former i gulvmøter og disk. Bølgene går igjen i veggfliser og dekorative elementer. Fargepaletten i rosatoner er fresh og innbydende. Det sterke blå som et kontrastinnslag, og det rustfrie toner det hele ned. Butikken er et blikkfang fra gaten og skal treffe alle målgrupper.




Før og Etter…

