Vi tar hensyn til personvern. Les vår personvernerklæring
Næringsbygg

Microsoft

Fakta

  • Type lokaler: Showroom/opplevelsessenter
  • Adresse: Lysaker Torg 45
  • Areal: 120 m2
  • Oppdragsgiver: Microsoft

Merkevarebygging!

Som en av verdens mest kjente merkevarer, er det viktig for Microsoft å formidle sine verdier og sin egen identitet i all sin virksomhet. Metropolis ble engasjert av Microsoft for å utarbeide et konsept for deres showroom/opplevelsessenter på Lysaker Torg. I dette inngikk research og analyse av Microsofts verdier, identitet og produkter. Basert på dette forarbeidet, utarbeidet så Metropolis et overordnet konsept for showrommet. Der fungerer både kvaliteter, produkter og visuell profilering som en forsterker av kommunikasjonen til Microsofts merkevare. I arbeidene ble det også lagt føringer for arealdisponering, posisjonering av innredningselementer og forslag til produkter, farger og materialer, alt i henhold til fastsatte økonomiske og fremdriftsmessige rammer. Metropolis har bistått Microsoft med oppfølging av alle bygningsmessige arbeider, budsjettutarbeidelse/kostnadskalkyler, bestillinger og oppfølginger av leverandører.